| Bodil Ipsen | |
| Bergliot Poulsen | |
| Henrik Malberg | |
| Regnar Bjelke | |
| Edouard Mielche | |
| Jon Iversen | |
| Laura Mogensen | |
| Emma Wiehe | |
| Hilma Bolvig | |
| Axel Frische | |
| Adolph Wantzin | |
| Alexander Larsen | |
| Vagn Kramer | |
| Bell Poulsen |
| Instruktion | Ralph Christian Holm |
| Manuskript | Hans Hartvig Seedorff |
| Musik | Niels Clemmensen |
| Make-up | Signe Adler Petersen |
| Koreografi | Helga Egdø |
| Koreografi | Sven Egdø |
| Fotograf | Karl Andersson |
| Produktionsselskab | Fotorama |
| Instrumentation | Ankerstjerne Bertelsen |
| Udlejning | Fotorama |
| Dirigent | Ankerstjerne Bertelsen |
| Den gamle by i Århus |
| "Paustians Uhr" blev for størstedelen optaget i Købstadsmuseet "Den gamle by" i Aarhus, bl.a. den store balscene som blev optaget i Møllesalen i "Den gamle by". Filmselskabet drog også ud i Aarhus, hvor man optog filmens nutidsafsnit i Oliemøllens Laboratorium, dels i Skoven, ved Havnen og på Søndergade. I balscenen var det fru Egdø's balletelever, der i krinolinekjoler dannede rammen om frk. Bergliot Poulsen's Elise og elskeren, den unge skuespiller Eduard Mielche's Hendrik. Ved optagelserne var det damefrisør fru Adler Petersen og hendes assistenter, der i sminkeværelset og i salen stormede rundt med krøllejern og sakse, mens fotograf Anderson, der altid var iført sin blå alpehuse, vakte munterhed med sit syngende svenske sprog. |